Kurset giver dig inspiration til at optimere jeres indsats indenfor serviceaftaler og holdes under overskriften ”Serviceaftaler – et fælles ansvar”, fordi de bedste serviceaftaler indgås og driftes i et tæt samarbejde mellem leverandører og deres kunder. Af samme årsag har vi oplevet at, de bedste kurser er dem, hvor der var både udbydere og leverandører til stede.
Udover de faglige indlæg og drøftelser mellem deltagerne og underviserne får du to meget værdifulde dokumenter:
- En oversigt over drifts- og vedligeholdelsesaktiviteter for langt de fleste basisinstallationer med angivelse af hvilke af aktiviteterne, der er lovpligtige og hvori lovhjemmelen er stadfæstet. I skemaet angives desuden de lovpligtige aktiviteter, driftsorganisationens egne folk må gennemføre med den rette uddannelse. Skemaet udleveres i Excel-format, som du selv kan arbejde videre i
- Et paradigme for en serviceaftale baseret på ISO-standarden for Service Level Agreements. Paradigmet udleveres i Word-format, som du selv kan arbejde
videre i.