​Valg af FM-systemer til Facilities Management

​Der findes rigtigt mange – både danske og udenlandske IT-systemer til Facilities Management. De to største grupper er drift- og vedligeholdelsessystemer, som alt overvejende er beregnet til prioritering, planlægning, udførelse og dokumentation af drift og vedligehold af ejendomme og deres tekniske anlæg. Og Facilities Management-systemer, der dækker de fleste discipliner indenfor området.

Det er en almindelig kutyme at bygningsejere starter med at få præsenteret en række systemer og på den baggrund udvælger et system. Det er den absolut bedste måde at sikre sig den mest besværlige – og ikke sjældent umulige – proces mod implementering og brug af et sådant system.

Virksomhedens interne afklaring af:

  • ​Kompetencer
  • Modenhed for at arbejde digitalt
  • Ressourcer til at fylde systemet med informationer (systemet I køber er tomt!)
  • Ressourcer til efterfølgende at drifte og vedligeholde systemet
  • ​Hvilke valide data der foreligger
  • Hvor de foreligger og i hvilken form de foreligger etc.

Er helt nødvendig hvis indsatsen skal belønnes med en succesfuld, digital fremtid.

detDuer tilbyder at føre jer igennem en sådan proces. Kontakt Poul Henrik Due: phd@detduer.dk eller 3066 6126 for en uformel drøftelse af mulighederne.

Har du spørgsmål?

Spørg efter det, du ikke kan læse her. Ring til mig, Poul Henrik Due, eller send mig en mail.

Kan jeg ikke levere det efterspurgte, har jeg et stort netværk af dygtige og erfarne personer.

Den lille virksomhed med det store netværk.

Stor ekspertise i rådgivning, undervisning og facilitering for offentlige og private virksomheder.

Har du spørgsmål?

Ring til mig via nummeret herunder eller send en mail til phd@detduer.dk.

Henvendelser besvares hurtigst muligt.