Mange Facilities Management-organisationer har udviklet sig successivt efterhånden som organisationens opgaver er blevet stadigt mere omfattende. Det betyder for nogle organisationer, at der ikke er udformet strategier eller taktikker for organisationens virke, som ellers vil medvirke til at danne fundamentet for organisationens formulerede pejlemærker.
Ligeledes tenderer en del organisationer til at agere i en meget travl hverdag uden beskrevne processer, værktøjer m.m. Hver medarbejder gør sit bedste på sin egen måde, hvilket kan medføre manglende sammenhænge, overblik og med ringe dokumentation for hvad der foretages, hvorfor tingene gennemføres som de gør, ressourceforbruget og de samlede resultater. I Facilities Managementorganisationer "tror vi meget", men vores dokumentation og data lader meget at ønske.
detDuer har stor erfaring i at medvirke til at udvikle en mere struktureret og dokumenteret hverdag i Facilities Managementorganisationer.
Kontakt Poul Henrik Due: phd@detduer.dk eller 3066 6126 for en uformel drøftelse af mulighederne.